پژوهش در روانشناسی مدرسه

تحقیقات در روانشناسی مدرسه به طور گسترده به عنوان هر داده جمع آوری شده به طور سیستماتیک تعریف می شود که ممکن است برای افراد در درجه اول از بدو تولد تا سن سالگی استفاده شود. با این حال، اخیراً انگیزه ای برای روانشناسان مدرسه به وجود آمده است تا در مورد مسائل مربوط به افراد در طول زندگی تحقیق و پژوهش کنند، زیرا اعتقاد بر این است که یادگیری به طور نامحدود ادامه می یابد.

اگرچه تحقیقات در روانشناسی مدرسه معمولاً در مدارس یا سایر محیط‌های آموزشی (مانند اقامتگاه افراد دارای معلولیت، مهدکودک‌های درمانی) انجام می‌شود، هیچ محدودیت خاصی در مورد محل جمع‌آوری داده‌ها وجود ندارد. به طور مشابه، هیچ محدودیتی برای افرادی که داده ها را جمع آوری می کنند وجود ندارد (مانند دانشگاهیان، پزشکان، دانشجویان فارغ التحصیل، یا پیراحرفه ای ها).


مجله اینترنتی روان تنظیم (علمی-پژوهشی-کاربردی)

ایجاد مدرسه ای امن و دلپذیر برای یادگیری - مجله روان تنظیم

مجله علمی-پژوهشی-کاربردی روان تنظیم

معلم؛ مرکز آموزش - مجله اینترنتی روان تنظیم

نقش تحقیق در کسب دانش حرفه ای معلم - مجله اینترنتی روان تنظیم

عاملیت انسانی: قلب فراشناخت - مجله اینترنتی روان تنظیم

روانشناسی مدرسه: روانشناس مدرسه کیست؟

فرآیندهای مشاوره در مدارس

مدرسه ,روانشناسی ,وجود ,پژوهش ,افراد ,روانشناسی مدرسه ,وجود ندارد
مشخصات
آخرین جستجو ها